نقطه صفر سئو

ساخت وبلاگ

همان گونه که در بالا نیز گفته شد نقطه صفر سئو نرخ کلیک ارگانیک در شرایط کلی سکو برگه شما‌را بهبود میبخشد و خیر صرفا مهمترین چیز در AdWords میباشد، بلکه برای بقیه شبکه های بازاریابی نیز بسیار اصلی میباشد. این مورد ها مشمول جستجوی ارگانیک، CRO ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی از روش آدرس اینترنتی میباشد. در اینجا پنج مزیت شگفت آور داشتن CTR شایان توجه در تک تک شبکه های بازاریابی اورده شده میباشد:

سهم تبلیغات بسیار فراتر
از داشتن CTR بالا تخفیف متعددی میگیرید. یعنی هزینه کمتری برای هر کلیک؛ که با توده شدن کلیک ها بسیار چشمگیر میشود. این فرمان خیر صرفا درباره ی تبلیغات کاوش، بلکه در تک تک مختصات گوگل صحت می نماید، خواه راجع‌به Google Display Network یا این که Gmail Ads کلام کنیم . البته CTR شایان توجه صرفا CPC را ذیل تأثیر قرار نمی دهد. این فرمان همینطور بر واحد سنجش سهم شما تأثیر می‌گذارد. در کانال جستجوی گوگل، هر ارتقاء (یا این که کاهش) 1 امتیازی، قادر است تأثیر متعددی توفیق بیزنس شما بگذارد.

در شرایطی‌که بتوانید امتیاز چگونگی خویش را یک امتیاز ارتقا دهید، سهم برداشت شما به صورت میانگین ​حدود 6 درصد ارتقاء مییابد. ارتقاء نمره چگونگی شما به اندازه یک امتیاز سبب ساز میگردد سهم برداشت شما به صورت میانگین ​​12 درصد ارتقاء یابد!

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 15:25

یک ساختار عالی قادر است در سازمان‌دهی نقطه صفر سئو محتویات اینترنت‌وبسایت، ساخت دسترسی و فهرست کردن آحاد صفحه ها اینترنت‌تارنما شما به گوگل یاری دهد.

۷۴.به‌روزرسانی‌های اینترنت‌تارنما
اکثری از شغل بهینه سازی را اعمال می دهند، بر این باورند که به‌روزرسانی‌ اینترنت‌وبسایت و به‌ویژه افزودن محتوایات تازه قادر است تأثیر مثبتی داشته باشد. این در حالی میباشد که گوگل به تازگیً استعمال از واحد سنجش “تعداد دفعات نشر” را منکر شده است.

۷۵.وجود نقشه وبسایت
وجود نقشه وبسایت به موتورهای کاوش یاری می‌نماید که صفحه های اینترنت‌وبسایت شمارا شل‌خیس و بی نقص‌خیس فهرست نماید که‌این زمینه در بهبود حالت اینترنت‌وب سایت شما مؤثر میباشد.

۷۶.آپتایم اینترنت‌وب سایت
بیرون شدن‌های مکرر اینترنت‌وبسایت از دسترس به دلایل متعدد که میتواند به خطاها میزبانی و سرور مرتبط باشد، می تواند صدمات متعددی را به سکو اینترنت‌وب سایت شما وارد نماید.

۷۷.محل قرارگیری سرور
محل قرارگیری سرور میتواند در سکو‌بندی جغرافیایی اینترنت‌تارنما شما و جستجوهای ناحیه‌ای تأثیرگذار باشد.

۷۸.گواهینامه SSL
گوگل از HTTPS به‌تیتر یک سیگنال درجه‌گیری یادکرده‌میباشد. شایان‌بیان میباشد که طبق گفته گوگل از این فاکتور هنگامی استعمال میگردد که رقبا در جایگاهی هم اندازه قرار میگیرند.

۷۹.صفحه ها وضعیت و حریم سری
وجود این صفحه ها به گوگل نماد می دهد که یک وب سایت دارای اعتبار و قابل‌متکی بودن می باشد.

۸۰.استعمال از داده ها متا تکراری روی تارنما
وجود داده ها تکراری روی اینترنت‌تارنما شما می تواند قابلیت و امکان چشم شدن اینترنت‌تارنما شما را تا حد متعددی زیر آورد. در شکل وجود خیل‌عظیم از این مفاد، کنسول جستجوی گوگل به شما هشدار خواهد بخشید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:33

این گزارش را یک توشه در روز آنالیز نمائید نقطه صفر سئو تا بدانید در مجموع چه گرایشی دارید. تحت “Overview” آیتم “Audiences” و منوهای کشویی را برای “Demographics” ، “Interests” ، “Geo” ، “Behavior” ، “Technology” ، “Mobile” ، “Cross-Device”، “Custom”، “Benchmarking” را خواهید مشاهده کرد. هر مورد از این نصیب‌ها را تحقیق فرمایید تا بدانید درباره بازدیدکنندگانتان چه اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهند. هر قسمت تعریف کننده یک استفاده کننده میباشد.

یوزرها فعال
هرکسی که‌این گزارش را اسم‌گذاری نموده است به به عبارتی گروهی وابستگی میگیرد که یک شخص در آن یک خوکچه هندی را اسم‌گذاری نموده است: “یوزرها فعال” به کاربرانی بر نمیگردد که جدیدا در اینترنت‌سایتتان حضور دارا‌هستند، این گزارش ریل تایم میباشد و خوکچه‌های هندی هم خوک‌هایی نیستند که اهل هند باشند.

گزارش یوزرها فعال به شما تعداد کاربرانی را نماد می دهد که در روز قبل (یوزرها فعال یک روزه)، هفته قبلی (یوزرها فعال هفت روزه)، دو هفته قبل ( یوزرها فعال 14 روزه) و چهار هفته قبلی ( یوزرها فعال 28 روزه) از سایتتان دیدن کرده‌اند .

شاید بپرسید بها این گزارش چیست؟

در حالتی که بیشتر دارنده یوزرها یک روزه فعال باشید تا کاربرانی که همیشه فعالند، در بنا شده در حالا دست و پنجه قابل انعطاف کردن با ماندگاری می‌باشید. عموم دیگر به تارنما یا این که برنامه شما برنمیگردند، بایستی در ادامه ادله آن بگردید.

همینطور پیشنهاد اینجانب این میباشد که به نصیب‌های مختلف این گزارش نگاهی بیاندازید: از جمله، شاید ملاحظه کنید که کاربرانی با سن خاص نسبت به سایر ماندگاری بهتری دارا هستند.

مقدار چرخه قدمت
شغل های حق تقدم‌دار را اولیه جاری ساختن دهید: آیا برای مقدار چرخه قدمت مشتری (CLV) نیاز به یاد آوری دارید، چه طور این مقدار را به حساب آوردن می کنید؟

گزارش مقدار چرخه قدمت به شما نشانه میدهد که یوزرها چقدر برای کمپانی شما ارزشمندند. میتوانید مقدار چرخه قدمت کاربرانی که از بازاریابی آدرس اینترنتی به وجود آمده‌اند را در قبال یه خرده که از جستجوی ارگانیک بدست میاورید ملاحظه کنید. با وجود داشتن اینگونه اطلاعاتی میتوانید تصمیم بگیرید که روی چه مجرایی سرمایه‌گذاری فرمایید.

یکسری نکته: مقدار چرخه قدمت به 90 روز محصور میگردد. محدوده داده‌های کسب استفاده کننده که می توانید آن را تهیه نمائید از مارس 2017 در دسترس خواهد بود. این محدوده نماد دهنده مجموع کاربرانی میباشد که در یک چارچوب وقتی بدست آوریده‌اید. فرض فرمائید که شما دوست دارید واحد سنجش تراکنش هر کاربری که بدست آورده‌اید را یک هفته پیش از آدینه سیاه بدانید. پس محدوده تاریخ را روی به عبارتی هفته خاص تهیه و تنظیم می کنید. آنگاه ترازو میانگین تراکنش‌ها را برای هر استفاده کننده برای به عبارتی مجموعه در 90 روز آن گاه مشاهده خواهید کرد.

از‌آنجا که هاب اسپات یک کمپانی SaaS میباشد و یک استخراج‌وکار کسب و کار الکترونیکی وجود ندارد، اینجانب با شبکه کسب به رقبای غرض برای هر مخاطب، بازدیدهای کاغذ برای هر مخاطب، و سشن‌ها برای هر مخاطب نگاه می‌اندازم.

درصورتی که گروه اینجانب به تازگی وارد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ گردیده باشد، با کمپین استخراج، به به عبارتی معیارها نگاهی خواهم انداخت. ولی در حالتی که شما در یک بیزنس الکترونیکی دخیل باشید و بخواهید داده‌های تراکنشی و درآمدی را ملاحظه کنید می بایست دارنده پیکربندی ردیابی بیزنس الکترونیکی باشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 14:18

این اشتباه می‌تواند به خیال و خاطر برخی نقطه صفر سئو از پیکربندی اشتباه به وجود بیاید. اگر که در ساختار وردپرس تغییراتی ساخت‌و‌ساز گردد و بعضا از تنظیمات های آن به صورت نادرستی تهیه و تنظیم شوند، احتمال بروز خطاهای گوناگون مثلا خطای تغییر و تحول مسیر ارتقا می‌یابد. به جهت این که پلاگین های متعددی نیز از تغییر‌و تحول مسیر به کار گیری می نمایند تا بعضا از ارورها را رفع نمایند، احتمال بروز خطای تغییر تحول مسیر در وردپرس نیز فراتر می رود. برای مثال، در صورتی در وردپرس خویش پلاگین هایی برای رویا رویی با ارورهای گوناگون مانند ارور 404 یا این که ارور 301 دارید، احتمال این که با خطای تغییر و تحول مسیر مواجه گردید، بالاست. چون این پلاگین ها از تغییر‌و تحول مسیرهای موقت به کار گیری می نمایند تا این ارورها را کاهش دهند و با آنها تقابل نمایند. در سود یک نادرست در استعمال از آنها می‌تواند سبب به بروز خطای تغییر و تحول مسیر در وردپرس بشود. ساختن یک ssl مطلوب برای وب سایت، کاری ضروری در جهت محافظت امنیت وبسایت و مخاطب میباشد. احتمالا خطای ناامن بودن را که مرورگر هنگام داخل شدن به بعضا از تارنما ها آرم میدهد، چشم اید. این نادرست به جهت مشکلاتی در ssl وب سایت چهره می‌دهد و با رفع این خطاها، غلط نیز رفع می‌گردد. برای رفع این غلط نیز از پلاگین های مختلفی در وردپرس به کار گیری می گردد که ممکن میباشد منجر به وجود وارد شدن خطای تغییر تحول مسیر در وردپرس شوند. اشکال ریدایرکت در وردپرس را بشناسید.

چه طور خطای تغییر‌و تحول مسیر در وردپرس را رفع کنیم؟
برای حل این اختلال، می قدرت طرز های مختلفی را آزمون کرد و شیوه های نسبتا متعددی برای رفع خطای تغییر و تحول مسیر وجود دارااست. به جهت این که‌این غلط یکی مواقعی میباشد که به وسیله یوزرها بسیار متعددی گزارش گردیده است، گونه های رویه ها برای رفع آن معرفی شدند که در پی به آنان پرداخته گردیده‌است.

نظافت کردن کوکی ها
کوکی ها از دلایل دیگری  می باشند که می‌توانند سبب ساز ساخت خطای ریدایرکت در وردپرس بشوند. کوکی ها در هر مرورگر تفاوت هایی دارا هستند و به همین برهان در شرایطی که از مرورگر دیگری برای دسترسی به تارنما خویش به کارگیری فرمایید، احتمالا این نادرست را نخواهید رویت کرد. در حالتی‌که که وبسایت بر روی مرورگرهای دیگر فارغ از هیچ خطایی گشوده می‌گردد، در فیض عامل تولید اشتباه کوکی های مرورگری میباشد که استعمال میکنید. برای رفع این نقص‌ می‌توانید به پیکربندی مرورگرتان مراجعه کرده و در قسمت کوکی ها، مبادرت به حذف و تطهیر تک تک کوکی های ذخیره گردیده در مرورگر بکنید. بعد خواهید مشاهده کرد که خطای تغییر‌و تحول مسیر در وردپرس نیز رفع شد‌ه‌است و میتوانید سوای هیچ مشکلی از تارنما خویش به کار گیری بکنید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 16:03


برای مدیر لینک و پیوند‌های داخلی اکثر پلاگین‌های سئوی وردپرس نقطه صفر سئو مثل Yoast تجهیزات خیر در چنگ شما قرار میدهند. این پلاگین با اعتنا به متن شما مطالب متعدد سایتتان را برای پیوند سازی داخلی توصیه می‌نماید. تعداد لینک و پیوند‌های داده گردیده از هر ورقه را احتساب کرده و صفحاتی که به آن ها لینکی داده نشده میباشد را هم به شما معرفی می‌کند.

اما برای فهم و شعور عالی صفحاتی از سایتتان که دارنده بیشترین لینک و پیوند داخلی بوده و نزد گوگل نفیس‌خیس در حیث گرفته می گردند خوب میباشد به سراغ گوگل سرچ کنسول بروید و از نصیب inteal links تعداد پیوند‌های داده گردیده به هر مقاله خویش را رسیدگی نمائید.

شاید درصورتی که تعداد مطالب بالایی داشته باشید فعالیت لینکسازی داخلی به طور دستی کاری دشوار باشد. برای همین پلاگین‌هایی وجود دارا هستند که لینک و پیوند‌سازی داخلی را پس از چندین پیکربندی اول به صورت تماماً خود کار برای شما ایفا میدهند.

در صورتی نیاز دارید که لینک و پیوند‌سازی داخلی در تارنما شما به صورت تماماً خود کار صورت پذیرد استعمال از پلاگین Interlinks Manager را به شما سفارش میکنم. شما با پیکربندی مطلوب در‌این پلاگین می توانید تمجید نمائید که لغات کلیدی متعدد به چه برگه‌ای از وبسایت شما پیوند داده شوند.

 

شاید فقط نقص‌ این پلاگین به کار گیری از لغت ها کلیدی یکسان و یکنواخت برای لینک و پیوند‌سازی در حین تارنما باشد. در حالیکه خوب میباشد در هنگام لینکسازی داخلی به انکرتکست‌های خویش تنوع ببخشید و در هر ورقه با دو انکرتکست متعدد به یک کاغذ پیوند ندهید.

در‌این مقاله کوشش نمودم به مکان ذکر یک استراتژی خاص برای پیوند‌سازی داخلی که ممکن میباشد تا سال دیگر منسوخ خواهد شد به اصول و قواعد لینک و پیوند سازی داخلی بپردازم. شما با یادگیری صحیح ماهیت پیوند‌ها و تشخیص پیوند‌های نفیس‌خیس از بی قیمت خودتان به صحت میتوانید استراتژی درست را در هر سایتی پیاده‌سازی فرمایید. آحاد عملکرد اینجانب هم در‌این راهنما آشنا کردن شما با ماهیت لینک و پیوند‌ها و اصول پیوند سازی داخلی و اشاره به مهمترین نکات دراین مورد بود.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:48


تصاویر
آنچه میتواند به جذب ترافیک از جستجوی تصاویر یاری دهد سئو تصویر میباشد. نقطه صفر سئو این seo را میتوانید با بکار بردن عبارات کلیدی در تیتر یا این که Title تصویر و متن Alt در پست وبلاگی خویش ساخت و ساز نمایید. این نکته نیز دارای اهمیت میباشد که تصاویر می‌توانند سبب ساز تعامل یوزرها شوند که نکته بسیار مهمی میباشد. بعبارت دیگر هرچقدر استفاده کننده تعامل بیشتری با وب سایت داشته باشد، دوران فرصت حضورش در وبسایت بیشتر خواهد بود و همین فرمان موجب ارتقاء سکو کلی وبسایت شود. در‌این دربین یک نکته حائض اهمیت وجود دارااست و آن اینست که وجود تصاویر با وسعت زیاد قادر است سرعت بار گذاری تارنما شما‌را کندتر کند. سرعت لود پایینی خویش به عنوان مثال عواملی میباشد که باعث افت مرتبه وبسایت در گوگل میگردد. به این ترتیب وقتی که می‌خواهید تصویری را در تارنما خویش به فعالیت ببندید موارد ذیل را مد حیث داشته باشید:

 تصاویر را فشرده نمایید
از پلاگین کش کردن استعمال کنید.
از  CDN استعمال فرمایید.
تعداد عبارات هر پست
معمولا پست های وبلاگی به جهت نداشتن لغت ها متعددی در موتورهای کاوش کوشش خیر ندارند. انگیزه این تلاش ضعیف اینگونه استنباط میگردد که‌این پست‌ها به لحاظ توشه ارزشی کمتری دارا هستند و از حیث اشخاص، کمتر آموزنده میباشند. در عین حالا مدام استثناهایی نیز دراین مورد وجود داراست. آنچه اساسی میباشد این نکته میباشد که به صورت کلی، در بلاگ های داده ها مبنا، ساخت‌و‌ساز پست هایی با دست‌کم 400 واژه به طور کامل استاندارد میباشد. عالی میباشد عملکرد نمائید مدام مطالب شما به طور کامل آموزنده باشد و بتواند استفاده کننده را در اخذ داده ها کافی راضی نگه دارااست. این زمینه به خصوص وقتی که بخواهید لغات کلیدی با رقابت بالا را غرض قرار دهید صحت پیدا می نماید.

لینک و پیوند دهی داخلی
مطالب مرتبط در وبسایت خویش را به واسطه پیوند ها بهم ربط دهید. این فعالیت به خوانند‌گان بلاگ یاری می‌نماید تا مجال بیشتری را در وب سایت سپری نمایند که ارتقا فرصت حضور آن‌ها خویش منجر ارتقا مرتبه بقیه صفحه های وبسایت نیز می گردد. وقتی که لینک و پیوند دهی داخلی را اجرا می‌دهید بدین نکته اعتنا داشته باشید که از کلمه ها کلیدی تحت عنوان انکر تکست به کارگیری فرمایید و در عین هم اکنون بسیار مراقب باشید تا در اجرا این فعالیت زیاده روی و افراط نکنید. لینک و پیوند‌های مربوط به پست مهم، این معنا را به موتورهای کاوش منتقل می نماید که شما داده ها بیشتری را حتی بالاتر از چیزی که در محتوا اکران داده گردیده مهیا کرده اید. صرفا به طور کامل از مرتبط و موردنیاز بودن لینک و پیوند‌های داخلی شما باور نتیجه ها نمایید. از لینک و پیوند دهی غیر ضروری بپرهیزید.

پیوند دهی فرنگی
عالی میباشد خلال لینک و پیوند دهی به پست های وبلاگی خودتان، پیوند دهی به تارنما‌های فرنگی را نیز آزمون نمائید. اما اعتنا داشته باشید که‌این شغل را فقط هنگامی جاری ساختن دهید که ارتباطی در بین اطلاعات دردسترس در وبسایت فرنگی با داده ها پست شما وجود داشته باشد و اعتنا فرمایید که فقط به وب سایت های قابل اتکا لینک و پیوند بدهید. درصورتی که راجع‌به اتوریتی یا این که محبوبیت سایتی که بدان لینک و پیوند میکنید مطمئن نیستید می توانید از تگ nofollow به کار گیری فرمایید. بعبارت دیگر از تگ dofollow برای وب سایت هایی که بدان متکی بودن دارید سود ببرید. در اکثری از زمان ها وبسایت های بزرگی همانند ویکی پدیا خیر فقط قابل متکی بودن میباشند، بلکه محتوای مرتبطی دارا هستند که باعث می‌شود خواننده گان رغبت بیشتری داشته باشند آن را بخوانند و لینک و پیوند دادن به اینگونه تارنما هایی منجر ارتقاء قابل متکی بودن بودن وب سایت شما نیز میگردد.

تایپ کردن محتوای تعاملی
عملکرد نمائید محتوای شما تعاملی باشد. این یک اصل میباشد که چنانچه کارایی میکنید به یاری محتوای نادر چگونگی موتورهای کاوش را گول بزنید، شما حتما ناکامی خواهید خورد پس اعتنا داشته باشید که پست شما می بایست به طور بدون نقص کلیدواژه گزینه نظرتان را بازنمایاند. بیاموزید که به چه شکل میتوانید یوزرها و مخاطبان خویش را به طرز ای مطلوب وادار به تعامل در وب سایت نمائید. بعنوان نمونه میتوانید از خواننده‌گان خویش پرسش بپرسید و یا این که به سوال های‌شان جواب دهید. به عبارت دیگر در‌پی تایپ کردن مطالبی باشید که مخاطبان و یوزرها شما مایل میباشند در وب سایت شما بخوانند. این زمینه هنگامی آلرژی پیدا می‌کنید که در شرایطی‌که نتوانید محتوای تعاملی در تارنما تولید نمائید، اشخاص فرصت پاره ای را در بلاگ شما سپری خواهند کرد. در‌این حالت نرخ پریدن (bounce rate) ارتقا مییابد و جايگاه بندی را کاهش می‌دهد. برای استخراج داده ها بیشتر در باب ساخت و ساز محتوای بهتر، عصر بازاریابی محتوا را استیناف فرمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 85 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:41


هنگامی که پست جدیدی در بلاگ تان منتشر می‌کنید، محتوای نقطه صفر سئو آن بایستی دستکم به چهار یا این که پنج پست دیرین وب لاگ پیوند گردیده باشد. برای اینکه درجه سایتتات بالا رود، بایستی بطور مداوم محتوا ساخت فرمائید. زمانی خزنده های گوگل به وب سایت شما وارد می‌شوند، محتوای جدیدی برای ایندکس کردن وجود داشته باشد.

قرائت
محتوای شاخص در پلاگین یواست بهینه سازی به چه دردی می‌خورد؟
لینک و پیوند هایی که در محتوای نو قرار می دهید، بها اکثری به صفحه ها دیگر تارنما می‌دهند. گوگل تارنما ها را مطابق بروزرسانی محتوای جدیدشان مرتبه بندی می نماید. هرچه کار شما در قضیه ساخت‌و‌ساز محتوا بیشتر باشد، مطمئناً سکو تارنما بهتری خواهید داشت.

در حالتی‌که بتوانید در مقاله ها تازه به پست های دیرین تان پیوند دهید، شانس جايگاه دریافت کردن تارنما شما در نتیجه ها کاوش ارتقاء چشمگیری خواهد داشت.

۴. محتوای کهن وب سایت را با لینک و پیوند های داخلی تازه بروزرسانی نمایید.
به‌ روزرسانی محتوای کهن وبسایت یکی‌از طرز های مفید بهینه سازی برای ارتقاء ترافیک تارنما میباشد. حتی‌در سال 2015 به‌روزرسانی جدیدی به اسم Freshness به هستۀ موتور جستجوی گوگل اضافه شد که عنایت این زمینه را دو چندان کرد. الگوریتم Freshness گوگل، تازگی محتوای شمارا نظارت می‌نماید و در شکل بایستگی امتیازی را برای آن در لحاظ میگیرد. جدید هر چقدر که گفت و گو پیرامون آن زمینه در فضای اینترنت داغ‌خیس باشد، التفات به‌روز بودن و تازگی محتوا بیشتر می شود.

۵. در مکان مطلوب لینک و پیوند بسازید.
چنانچه می‌خواهید با لینک و پیوند سازی داخلی در seo جايگاه حصول نمائید، تنها با لینک و پیوند دادن در اولیه یا این که انتها نوشته‌علمی بها از لینک و پیوند سازی دستیابی نخواهید کرد. پس تنبلی نکنید! 

در محتوای خویش دنبال موضوعاتی بگردید که پیش از این در محتواهای دیگر راجع‌به آن بیشتر سخن نموده اید و محتوایی ساخت‌و‌ساز نموده اید. مطمئنا نصیب هایی را پیدا خواهید کرد که نیاز به توضیح بیشتر داشته باشند. از این مناطق میتوانید برای پیوند سازی به کارگیری نمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:52


بخش اعظمی از عموم بیشتر وقت و هزینه خویش را در اقدامات نقطه صفر سئو دیگر بهینه سازی سپرده گذاری می نمایند تا وضعیت خویش را در گوگل ارتقا دهند و ترافیک ارگانیک بدست آورند و از لینک و پیوند سازی داخلی غافل می باشند. بیشتراز ۲۰۰ استدلال و فاکتور جهت بهینه سازی و seo وب سایت وجود داراست که لینک و پیوند سازی داخلی یک کدام از این فاکتور ها و مهمترین ادله جهت ارتقای جايگاه لغت ها کلیدی میباشد و یکی شغل های مرتبط با سئوی داخلی است که می بایست دور از شوخی بگیرید.

البته در اینجا سه استدلال ارائه می‌کنیم که ساخت‌و‌ساز یک استراتژی پیوند سازی داخلی با ساختار مطلوب برای تارنما خویش را دورازشوخی بگیرید.

۱- تجارب کاربری (UX) را بهبود می‌بخشد
اولی عامل برای لینک و پیوند سازی داخلی هدفمند این میباشد که به رضایت بیشتر مخاطب و تجارب کاربری یاری می نماید و قیمت محتوای شمارا بیشتر می نماید. پیوند های داخلی که در یک نوشته‌ی علمی وجود دارا‌هستند کامل کننده آن نوشته‌ی‌علمی به اکانت می‌آیند و عنایت محتوا و همینطور رضایت استفاده کننده را از آن محتوا ارتقا می‌دهد. فارغ از لینک و پیوند سازی داخلی محتوا بی قیمت میباشد و خیر صرفا مخاطب بلکه ربات های گوگل نیز تمایلی به تعقیب کردن محتوا ندارند. پیوند سازی داخلی بسیار ریلکس و معمولی و سریع ایفا می‌گردد پس به طبع در اپلیکیشن کاری سئوی خویش داشته باشید.

۲- سبب ساز تقویت محتوا و ارتقا سرعت ایندکس صفحه ها وبسایت می‌گردد
هر وبسایت از یک سری بخش اعظمی کاغذ درست شده میباشد که مطلقا بعضی از این صفحه های از التفات متعددی شامل است و برای ارتقای جايگاه صفحه های در گوگل مورد نیاز میباشد تقویت و با صرفه شوند. یکی بی آلایش ترین و کاربردی ترین شیوه های تقویت محتوای تارنما، پیوند سازی داخلی است. خلال این، زمانی در محتوای نو و نو لینک و پیوند داخلی تولید میکنید، گوگل با سرعت بیشتری شیت را ایندکس می نماید و این فرمان احتمال اخذ جايگاه بالا در SERP گوگل را ارتقاء می‌دهد.

۳- سبب ساز ارتقا نرخ تبدیل وبسایت میشود
لینک و پیوند سازی داخلی در محتوا به شما یاری می نماید تا بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتری تبدیل نمائید. ولی چطور!؟

مسلما بخوانید!  الگوریتم رنک برین (RankBrain algorithm) چیست؟
از جمله، رئیس سایتی که می‌خواهد متاع خویش را بفروشد چندین مقالاتی درباره‌ی خصوصیات، کاربردها و مزایای آن جنس منتشر می نماید و با پیوند سازی داخلی هدفمند، استفاده کننده را به برگه آن فرآورده هدایت می نماید. یا این که میتواند با پیوند سازی داخلی استفاده کننده را ترغیب به تماس با کمپانی یا این که درخواست مشورت کردن و به کارگیری از سرویس ها کند.

به چه شکل میتوانید حالت لینک و پیوند های داخلی وبسایت را نظارت فرمائید؟
پیش از مبادرت به پیوند سازی داخلی محتوای خویش، بایستی یک گام به عقب برگردید و تمام مقاله ها تارنما خویش را پژوهش نمایید و برای لینک و پیوند سازی داخلی، استراتژی داشته باشید. گوگل به عده ای که استراتژی پیوند سازی داخلی را به صحت جاری ساختن می نماید امتیاز خیر می‌دهد و خیر به عده ای که فارغ از هیچ سیرتکامل غرض خاصی لینک و پیوند سازی اعمال می‌دهند. براین اساس، شما بایستی پیوند های داخلی تارنما خویش را به نظر سلامت بودن و هدفمند بودن پیوند ها تحقیق نمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 197 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 15:19


روز آپدیت به تعداد کاربرانی که از روش گوگل نیازهایشان را جست و جو می نمایند، نقطه صفر سئو اضافه می شود. مبتنی بر داده های عددی قانونی تارنما گوگل روزمره بیشتراز 3.5 میلیارد سرچ در گوگل اعمال میگردد. درحال حاضر ریلکس قادر خواهیم بود فهم و شعور کنیم که چرا بیل گیتس می گوید که:

درصورتی که بیزنس شما در وب حضور ندارد، به زودی از صحنۀ زمانه حذف خواهید شد.

پس یوزرها (مشتریان بالقوۀ شما) به گوگل اتکا متعددی دارا هستند. حال اذن دهید ادامه این گفت و گو را با یک نمونه برایتان پیش ببرم؛

فکر کنید شما یک فروشگاه آنلاین تلفن همراه دارید. با ابزارهای مرتبط با داده های عددی جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم عموم با عبارت‌های مختلفی روزمره حدود ۸ هزار توشه برای «خرید گوشی» یا این که عبارت‌های شبیه کاوش می‌نمایند.

این داده های عددی خوب میباشد؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید گوشی دارا هستند و در وب در ادامه جایی برای خرید تلفن همراه میگردند.

اکنون یک پرسش: شما زمانی برای چیزی در گوگل کاوش می کنید پاسخ پرسش یا این که نیاز خویش را کجا پیدا می کنید؟ خیلی نادر پیش می آید چیزی که دنبالش هستیم را در نتیجه ها نخستین یا این که نهایتاً در کاغذ نخستین پیدا نکنیم.

پس در شرایطی که وبسایت شما در صفحه ها سوم، چهارم (وبالاتر) حاصل کاوش باشد، کم کم کسی قادر است شما‌را پیدا نماید یا این که به هیچ وجهً از وجود سایت شما آگاه خواهد شد. در واقعیت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما در‌پی شما بوده‌اند را از دست داده‌اید.

 

بهینه سازی فرآیندی میباشد که به گوگل امداد می‌نماید تا وب سایت شمارا شناسایی کرده، قضیه شغل شمارا بفهمد و بر طبق کلمه ها کلیدی مرتبط برای مثال همین خرید گوشی تارنما شمارا در ابتدا نتیجه ها کاوش نماد دهد. در واقعیت بهینه سازی به ارتقاء بازدید وب سایت شما امداد ویژه‌ای می‌نماید.

ولی اینجا موردنیاز میباشد که به نکته‌ای اشاره کنم. صراحت دارد که گوگل یک موتور کاوش میباشد و واژۀ موتور هیچ خصوصیت انسانی را به خاطر بشر نمی‌آورد. ولی گوگل آنقدرها هم موتور وجود ندارد. یعنی انسان‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و مبنی بر فاکتورهای تنها مکانیکی و ماشینی وبسایت‌ها را سکو بندی نماید.

فعلا هوش تصنعی میباشد که حاصل را جايگاه‌بندی می‌نماید. این یک خبر بهتر برای آنهایی میباشد که کارشان صراحت دارد و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال بدور زدن گوگل می‌باشند. چرایی این کلام را پیرو متوجه خواهید شد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 15:12


مراد از منشن فارغ از لینک و پیوند، به کار بستن اسم مارک در سطح اینترنت نقطه صفر سئو فارغ از پیوند دهی به آن میباشد. در واقع گوگل میگوید چنانچه وبسایت شما از اعتبار بالایی بهره مند باشد، بایستی اسم برندتان در سطح اینترنت فارغ از پیوند دهی چشم گردد.

به همین استدلال میباشد که شما می بایست به منشن سوای پیوند دقت ویژه ای نمایید. درین شیوه شما می‌توانید در کامنت وبسایت های متفاوت، شبکه های مردمی و … اسم برندتان را به کارگیری نمائید. براین اساس گوگل را گول زده و seo وبسایت خویش را بهبود بخشیده اید.

 

از پست های مهمان یاری بگیرید
پست مهمان نوشته‌ی‌علمی ای میباشد که به بدون‌پول در تارنما های دیگر منتشر میکنید؛ پست مهمان با رپورتاژ اطلاع رسانی تفاوت بسیار متعددی داراست. برای تکثیر پست مهمان در اصل شما از سایت های دیگری که فقط بازدید بالایی هم ندارند، می‌خواهید تا محتوایی را در سایتشان منتشر کرده و به شما لینک و پیوند بدهند. 

ولی گاهی به جهت محبوبیت مارک شما، وب سایت های دیگر حاضر میشوند تا محتوایی از شمارا منتشر کرده و به وب سایت شما پیوند بدهند. خلال این شما می‌توانید در وب سایت های وبلاگی، مثل ویرگول، خودکار و … محتوایی را منتشر کرده و به سایتتان پیوند بدهید.

 

از ایده ها یوزرها امداد بگیرید


همان طور که گفتیم گوگل عشق متعددی به به روز محتوا داراست؛ تصویب نظرها یوزرها تحت هر محتوا، منجر بروز شدن متن آن گردد. در سود اعتبار و بها آن محتوا برای گوگل بیشتر می‌گردد. از طرفی به به عبارتی واحد سنجش که تعامل یوزرها در شبکه‌های‌مردمی مثل اینستاگرام مداقه دارااست، در تارنما ها نیز به این شکل میباشد. هر چه تعامل یوزرها و شما بیشتر باشد، اقتدار آن محتوا بیشتر شود.

البته چطور از کامنت ها به کار گیری کنیم؟

در صورتیکه بخواهیم مبتنی بر seo کلاه سپید پیش برویم، می بایست در انتهای هر نوشته ی علمی از استفاده کننده بخواهیم تا سوالاتشان را برای ما کامنت نمایند یا این که نظرشان را برای ما بنویسند. ولی این شغل خیر فقط وقتگیر میباشد، بلکه ممکن میباشد فیض صدق هم ندهد. به همین عامل می بایست خودتان دست به شغل گردید! البته چه‌طور؟

کافیست با سیستم ها و حساب های گوناگون ذیل هر نوشته ی علمی نظری را کامنت نمایید؛ ولی این ایده ها نباید فقط تعریف از محتوا باشد. همینطور نباید در‌این عمل زیاده روی نمایید.

 

از یکسری کلمه و واژه کلیدی یاری بگیرید
اساسا یک محتوا به یک واژه و کلمه کلیدی خاص خلاصه نمی‌شود؛ به همین استدلال بایستی از یک سری واژه کلیدی برای seo یک کاغذ به کار گیری کنیم. ولی منظورمان از این تکنیک، به شغل بردن کلمه ها کلیدی مرتبط در یک محتوا میباشد.

برای اینکه بتوانید کل لغات کلیدی مرتبط را در یک محتوا پوشش دهید، می‌توانید از تکنیک seo کلاه خاکستری به کارگیری فرمائید. 

در متن محتوا از لغات کلیدی بیشتر و متعدد تری به کارگیری نمائید
در بخش توضیحات محتوا لغات کلیدی را به فعالیت بگیرید
از کلمه و واژه کلیدی در تیتر استعمال نمائید
از عبارات کلیدی تحت عنوان متن جایگزین تصاویر به کار گیری فرمائید

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 15:01


طرق متفاوتی برای این عمل وجود دارااست. بسته به حالت بایستی گزینش نمائید که از کدام نحوه این فعالیت را ایفا دهید. در‌پی آیتم‌هایی که پیش رو دارید را با هم میبینیم.

چطور رسیدگی کنیم که آدرسی ایندکس گردیده است یا این که خیر؟
پیش از هرچیز، پژوهش فرمایید که آیا گوگل نشانی مدنظر شما‌را از پیشین ایندکس نموده است یا این که نه. از ابزار URL Inspection سرچ کنسول گوگل به کار گیری فرمایید و نشانی خویش را در قاب جستجوی آن وارد کنید. در فیض این پژوهش، دو شرایط به وجود میاید.

 

یا این که با پیغام بالا رو به رو میشوید که یعنی برگه شما تا قبل از اینً ایندکس گردیده است.

 

یا این که این پیغام را می بینید که آرم میدهد ورقه مدنظر شما در گوگل نیست.

ولی یک طرز بی آلایش‌خیس هم برای نظارت فارغ از استعمال از این ابزار گوگل وجود دارااست. پیش از URL مدنظر خویش، واژه و کلمه Site: را وارد نمایید و در گوگل کاوش نمائید. مانند مثال تحت:

site:example.com/url-of-the-page

طرز‌های تصویب URL در گوگل
برای تصویب یک نشانی نو در گوگل شیوه‌های مختلفی وجود دارااست. نقطه صفر سئو البته اولیه از همگی بایستی یک نکته‌ای را مشخص و معلوم کنیم. شما با این نحوه‌ها نشانی URL مدنظر خویش را در گوگل “تصویب” نمی کنید. بلکه صرفا گوگل را باخبر میکنید که اینگونه برگه‌ای در اینترنت “وجود” دارااست. احتمالاً با این تعریف‌و‌تمجید، رویت کرد بهتری نسبت به آنچه در پی میگوییم پیدا می کنید.

با به کار گیری از ابزار Inspect a URL در سرچ کنسول درخواست ایندکس شدن بدهید
در نصیب گذشته گفتیم که از سرچ کنسول به کار گیری فرمائید تا مطمئن گردید لینکی که درخواست ایندکس شدنش را دارید، پیش از اینً به وسیله گوگل شناسایی نشده میباشد. احتمالاً معمولی‌ترین رویه برای تصویب درخواست پژوهش پیوند، استعمال از همین بخش میباشد.

فرقی ندارد سود جستجوی آدرسی که در قسمت Inspect a URL وارد می کنید چه باشد. در هر حالا یک مورد “REQUEST INDEXING” برای شما ظواهر میشود که با کلیک کردن روی آن، درخواستِ خویش را به گوگل اعلام می کنید. در صورتی‌که مشکلی وجود داشته باشد، گوگل کنسول شما‌را با خبر خواهد کرد.

 

در ورژن‌های پیشین برای اینگونه کاری می‌بایست از آیتم‌ای به اسم fetch as google به کار گیری می‌کردید که در نسخه نو سرچ کنسول حذف گردیده‌است.

وب سایت مپ خویش را در گوگل سرچ کنسول آپ تو دیت نمایید
هنگامی که یک آپ دیت نو برای نقشه تارنما یا این که sitemap خویش در سرچ کنسول تصویب میکنید، نشانی‌های URL نو هم به آن اضافه میشود. با اینکار به گوگل نشانه می‌دهید که تغییراتی در تارنما به وجود آمده که مستلزم کرول شدن مجدد میباشد.

در حالتی که برای تصویب شدن صفحه ها نو در سایتی که از قبلی وجود دارااست مبادرت می کنید، پس یک نقشه تارنما XML دارید. البته نکته اینجاست که به محض تصویب کردن یک نقشه وب سایت، دیگر مورد‌ای برای مجدد تصویب کردن آن نیست. راهنمای سرچ کنسول گوگل دراین باره اینطور توضیح میدهد:

گوگل نقشه وب سایت XML را یکبار، آن هم او‌لین وهله‌ای که تصویب می‌گردد، تحقیق می‌نماید.  برای پژوهش دوباره می بایست به گوگل استحضار بدهید که تغییری چهره داده میباشد. اینکار را صرفا وقتی اعمال دهید که یا این که وب سایت مپ جدیدی ساخته‌اید یا این که به عبارتی قبل را به روزرسانی کرده‌اید.

بد وجود ندارد بدانید در‌حالتی که از پلتفرمی مانند وردپرس به کارگیری می کنید و افزونه seo هم روی آن نصب کرده‌اید، وبسایت مپ به طور خودکار به روزرسانی می‌گردد و هرباری که شیت جدیدی می‌سازید یا این که پستی منتشر میکنید، گوگل را آگاه می‌نماید.

در حالتی‌که از وردپرس به کارگیری نمی کنید، می توانید از امر “ping” برای درخواست از گوگل به کارگیری نمایید. مثال ارسال درخواست HTPP GET به طور ذیل هست:

http://www.google.com/ping?sitemap=https://example.com/sitemap.xml

از پیوند‌های داخلی به کار گیری نمایید
همان طور که پیش از اینً هم اشاره کردیم، گوگل نیازی ندارد که شما به طور دستی یک نشانی URL را تصویب نمائید. کافیست با خبر گردد که اینگونه برگه‌ای وجود داراست. در حالتی که به یکی صفحاتی که اکنون بوسیله گوگل ایندکس گردیده است، یک پیوند داخلی به مقاله یا این که ورقه تازه خویش تولید نمائید، قسمت متعددی از فعالیت را ایفا داده‌اید.

اما پیوند‌سازی داخلی هم اصول و حالت خویش را داراست و نباید بی ادله و منطق لینک و پیوند داخلی بسازید. برای بازرسی بیشتر میتوانید نوشته ی علمی یادگرفتن لینک و پیوند سازی داخلی را تفحص نمائید.

از یک منبع فرنگی لینک و پیوند بدهید
همان گونه که گوگل با کرول کردن پیوند‌های داخلی، محتواهای نو را پیدا می‌نماید، لینک و پیوند‌های فرنگی نیز می توانند اثرگذار باشند. ولی که به دست آوردن پیوند فرنگی از وبسایت‌های دیگر به آسانی لینک و پیوند‌سازی داخلی وجود ندارد، ولی در سئوی ورقه شما اثر به سزایی میگذارد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 14:34


در صورتی‌که‌ می خواهید سوای مراجعه به متخصصین این حوزه، نقطه صفر سئو خودتان صفحه ها زامبی وبسایت‌تان را پیدا نمایید، ما به شما پیشنهاد‌ میکنیم از سرچ کنسول گوگل استعمال نمایید‌. درین تارنما، ابزاری را پیدا خواهید کرد که به شما قابلیت و امکان‌ می دهد صفحاتی با تلاش معدود یا این که تحت را شناسایی نمایید.

استعمال از تب performance (+ new + page) بسیار سهل میباشد (به خصوص در‌حالتی که تارنما شما صفحه های محدودی داشته باشد). این قسمت به شما قابلیت‌ میدهد مراحل ترافیک هریک از صفحه ها خویش را در زمان معلوم نظارت کرده و صفحاتی را شناسایی فرمایید که ترافیکشان در هم اکنون کاهش شدید میباشد.

تب excluded (coverage +excluded+) به شما قابلیت و امکان‌ میدهد دو نوع شیت زامبی را تجزیه و بررسی فرمائید:

صفحه های اکسپلور گردیده البته اکنون ایندکس نشده (Explored, currently unindexed)

این‌ها صفحاتی می باشند که گوگل در واپسین جستجوی خویش تصمیم گرفته آنها را ایندکس نکند، چون محتوای آنها بسیار ضعیف، نسخه برداری یا این که دربردارنده اطلاعاتی میباشد که تا قبل از این در بخش اعظمی از وبسایت‎های دیگر جان دار بوده میباشد. به این ترتیب در اینگونه قوانینی پیشنهاد‌ می‌گردد که آغاز محتوای این صفحه ها را کامل شدن یا این که ویرایش نمائید و در انتظار بمانید تا ربات‌های گوگل مجدد بیایند و آن‌ها‌را اکسپلور نمایند.

صفحه ها شناسایی گردیده ولی فعلا ایندکس نشده (Detected, currently not indexed)

این‌ها صفحاتی می‌باشند که گوگل به دلایل ایرادات فنی (برای مثال زمانی فرصت پاسخگویی سرور خیلی زمانبر میباشد) تصمیم گرفته آنان‌را ایندکس نکند.

چه گونه با صفحه ها زامبی رویا رویی کنیم؟
بعضی از صفحه ها صرفا نیاز به به روزرسانی یا این که باصرفه‎سازی دارا هستند، در حالی که برخی دیگر این این صفحه های را می بایست حذف یا این که ریدایرکت نمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:13


نقشه‌های وبسایت به موتورهای کاوش میگویند که در کجا مطالب نقطه صفر سئو اصلی وبسایت مارا بیابند تا بتوانند به راحتی صفحه ها شمارا خزیده و فهرست بندی نمایند.

معمولاً میتوانید نقشه وبسایت خویش را در یکی‌از نشانی‌های اینترنتی تحت پیدا نمائید:

/sitemap.xml

/sitemap_index.xml

/sitemap


یک فولدر robots.txt ساخت فرمایید.
Robots.txt یک پوشه متنی معمولی میباشد که به موتورهای کاوش می گوید که کجا میتوانند و کجا نمی‌توانند در تارنما شما قرار بگیرند و در آن خزش نمایند. داشتن یک پوشه robots.txt موءثر میباشد، ولی در صورتی‌که مایحتاج میباشد که از خزیدن موتورهای کاوش در برخی صفحه های یا این که بخشهای تارنما خویش دوری نمائید، یک دستور ضروری میباشد. از جمله در صورتیکه مدیریت یک فروشگاه اینترنتی می باشید، ممکن میباشد نخواهید که آن ها ورقه سبد خرید شما‌را خزیده و فهرست بندی نمایند. در اینجا میتوانید از روش پوشه robots.txt این را به خزنده‌های گوگل نشانه دهید.

با مراجعه به yourdomain.com/robots.txt میتوانید پژوهش فرمائید که آیا پوشه robots.txt دارید یا این که نه. در حالتی که یک فولدر متنی بی آلایش می بینید، خوب میباشد.


 در حالتی که چیز دیگری مشاهده کردید، عبارت “robots.txt generator” را در Google کاوش نمائید و یک پوشه robots.txt را ساخت‌و‌ساز نمائید.

تحلیل لیست seo تکنیکال
مسائل فنی سئو اکثر زمان ها سایت را از درجه‌ای که لایق آن میباشد گشوده می دارد. درین تحلیل لیست، شایسته ترین تکنیک‌های فنی و اصلی وجود دارااست که تمامی می بایست از آنان تقلید نمایند.

ساختار سایت خویش را طراحی برنامه نمائید (تنها وبسایت‌های تازه)
بسیار اصلی میباشد که یوزرها وب سایت شما و موتورهای کاوش بتوانند به راحتی در سایت شما تکان نمایند. به همین ادله میباشد که شما بایستی یک ساختار منطقی برای وبسایت خویش در حیث بگیرید. برای این عمل یک نقشه بی آلایش فرضی ساخت‌و‌ساز فرمائید.


هر شاخه و گروه روی نقشه می بایست یک لینک و پیوند داخلی باشد تا موتورهای کاوش و بازدیدکنندگان بتوانند میان صفحه های جنبش نمایند.

مطمئن گردید که تارنما شما قابل خزش بوسیله خزنده های گوگل می باشد.
Google نمی‌تواند محتواهای قابل خزش را به صحت فهرست بندی نماید، براین اساس قیمت دارااست که گزارش هشدارها coverage یا این که مورد ها محرومیت مرتبط با robots.txt را در Google Search Console رسیدگی فرمائید. در حالتی‌که میخواهید که Google صفحه ها مسدود گردیده را ایندکس نماید، می بایست رسمی که سبب بسته شدن میشود را از فولدر robots.txt خویش حذف فرمائید.


مطمئن گردید که سایت شما قابل ایندکس شدن میباشد.
فهرست بندی یا این که ایندکس با خزیدن دو چیز تماما گوناگون میباشد. اینکه موتورهای کاوش می توانند یک شیت را خزش نمایند بدین مفهوم وجود ندارد که میتوانند آن را فهرست بندی نمایند. در صورتی متا تگ روبات‌های noindex در شیت وجود داشته باشد، ایندکس قابلیت پذیر وجود ندارد. Google به شما آدرس‌های اینترنتی فارغ از نمایه را در گزارش coverage آرم می دهد. درصورتی که صفحه های noindexed  دارید که بایستی ایندکس شوند، تگ noindex را حذف فرمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 14:08


بایستی بگوییم نظافت کردن یا این که تغییر تحول پیوند های داخلی نقطه صفر سئو نمی تواند تأثیر منفی داشته باشد اما بایستی ببینیم که آیا این شغل شما، سبب ساز خوب شدن کاغذ موردنظرتان می گردد یا این که سبب بدتر شدن آن! گه گاه انجام تغییرات میتواند بسیار مثبت یا این که بسیار بد باشد. با بدتر ساختن یک برگه، سبب میشوید از رده کنونی تان، ذیل خیس بروید! هر یک سری این فعالیت سبب ساز نمی‌شود گوگل شما‌را پنالتی نماید. پنالتی شما این میباشد که کلاً چشم نشوید.

تغییرات در پیوند سازی داخلی میتواند دو نوع تأثیر داشته باشد: یا این که مثبت میباشد یا این که خنثی! در‌صورتی‌که پیوند سازی شما تا قبل از اینً تاثیر مثبت داشته میباشد، پس شما با نظافت کردن یا این که تغییر تحول لینک و پیوند ها، منجر حاد خیس شدن حال و روز گردیده و تأثیر آن تاثیرِ مثبت را خنثی میکنید. می بایست بدانید که خنثی کردن یک تاثیر مثبت به معنای تأثیر منفی میباشد.

۴- هنگام ساخت‌و‌ساز یک محتوای تازه، خوب میباشد به عبارتی لحظه به محتواهای کهن پیوند بدهیم و دکمه تکثیر را بزنیم یا این که این عمل را به بعداز ایندکس شدن محتوا محول کنیم؟

کارشناسان سئوی جمهوری اسلامی ایران فاندر توصیه میکنند، لینک و پیوند سازی داخلی را در به عبارتی اولِ کارتان اعمال دهید. خویش ما هم در کشور‌ایران فاندر این فعالیت را جاری ساختن می‌دهیم. اما در حالتی که بعداً محتوای جدیدی منتشر کردید یا این که چیزی به ذهنتان رسید، میتوانید آن محتوای گذشته را به روز کرده و در آن، به محتوای تازه یا این که هر محتوای دیگری پیوند بدهید.

توده بندی مطالب
در صورتیکه لینک و پیوند سازی داخلی اصولی و مطلوب باشد، می‌تواند یاری متعددی به بهبود سئوی داخلی و فرنگی وب سایت نماید.
هرچقدر لینک و پیوند سازی شما اصولی خیس باشد، میتوانید پیمایش یا این که اسکرول صفحه ها خودتان را برای مخاطب و موتورهای کاوش، شل خیس سازید.
رسیدگی فرمایید و ملاحظه کنید که پیوند های شما در کدام بخش از کاغذ درج گردیده اند. لینک و پیوند هایی که در محتوای ورقه قرار می‌گیرند، ارزشمندتر از لینک و پیوند هایی می باشند که در فوتر یا این که سایدبار ساخت‌و‌ساز می گردند.
رسیدگی انکرتکست ها و مرتبط بودن آن‌ها با ورقه غرض را فراموش نکنید.
پیوند ها را طوری پیاده سازی فرمائید که برای استفاده کننده قابل تشخیص بوده و همرنگ متن نباشند. متخصصان بهینه سازی تأثیر رنگ پیوند داخلی را روی کلیک یا این که عدم کلیک مخاطب تأئید می کنند.
لینک و پیوند های شکسته ای که استفاده کننده را به صفحه های ۴۰۴ تارنما هدایت می نمایند، شناسایی کرده و آن‌ها‌را دستکاری، حذف و ریدایرکت نمایید.
لینک و پیوند های داخلی به صفحه های ریدایرکت گردیده را دستکاری فرمایید و آنان‌را مستقیماً به نشانی نو ورقه ریدایرکت گردیده، لینک و پیوند دهید.
هنگامی محتوا یا این که نصیب جدیدی را به تارنما خودتان اضافه میکنید، همت فرمائید در آن به صفحه های اساسی و مرتبط لینک و پیوند بدهید.
عملکرد نمائید لینکسازی داخلی تان بیشتراز حد ما یحتاج نباشد زیرا سبب ساز می‌گردد عوض اینکه فیض مثبت بگیرید، در seo تارنما شما تأثیر منفی بگذارد.
وبسایت های وردپرسی با داشتن تعدادی از قابلیت و امکان ها میتوانند به لینک و پیوند سازی داخلی امداد نمایند. حتی بعضا از پلاگین های وردپرسی به شما امداد می نمایند که پیوند سازی داخلی را به طور اتومات اجرا دهید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 107 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 16:24


خب تا بدین‌جا آحاد مواقعی که بیان کردیم مرتبط با مورد ها اعلام گردیده از سوی گوگل نقطه صفر سئو در خصوص رنکینگ و سرعت بار گذاری پیج بود البته حتی خویش گوگل هم به صورت قطعی و 100% در زمینه ی الگوریتم‌هایش جزئیات را اعلام نمی‌نماید.

از آن جایی که معمولا گوگل ریزه کاری مرتبط با الگوریتم‌های خویش را هیچ‌گاه منتشر نمی‌نماید بدین ترتیب به لحاظ میرسد که ما هم هیچ‌وقت نمی‌توانیم واحد سنجش تاثیرگذاری سرعت بارگذاری برگه بر رنک‌دهی موتورهای کاوش را متوجه شویم. ولی نگران نباشید ابزاری به جز گوگل هم برای این مسئله کاراست.

برخی از پژوهشگران حوزه محاسبه داده – با سیستم‌های کار کشته که قابلیت و امکان چک و چک میلیون‌ها موتور کاوش در رنک دهی وب سایت‌ها با دقت با‌گاز بارگذاری پیج را دارا هستند، کارایی کرده‌اند که به طور واقعی این تاثیر را اندازه گیری نمایند. بعضا از این حاصل را برای شما در همین پست درج خوا هیم کرد ولی قبل از آن اعتنا شمارا به یک نکته جلب می کنیم:

این تحلیل‌ها به یکدیگر تعلق ندارند و فقط سعی می‌نماید نتیجه ها طبیعی برخورد از یک الگوریتم، آن هم به ابهام الگوریتم گوگل را ذکر می‌نماید.

این بدان شکل میباشد که برای معین کردن این مورد که “آیا فرصت بارگذاری پیج کوتاه‌خیس منجر رنکینگ عالی درین تارنما شد‌ه‌است؟” پارامترهای بسیار متعددی وجود داراست. بدین مضمون‌ که سایتی که سرعت بار گذاری پیج آن نادر میباشد ممکن میباشد در seo و ساخت‌و‌ساز پیوند هم عالی شغل نموده باشد. یا این که پارامترهای دیگری باشند که آنها هم در‌این مساله تاثیرگذار باشند.

اما این به آن شکل وجود ندارد که پژوهش ها دراین باره بی‌منفعت میباشد. حتی در‌این‌صورت‌ نیز قادر خواهیم بود پارامترهایی تمجید کنیم. به عنوان مثال صفحاتی که رنکینگ بهتری دارا هستند، سرعت بار گذاری پیج میانگین بهتری نیز دارا‌هستند و  با این که‌این مورد قطعی وجود ندارد، گشوده قادر است این موضوع را ذکر نماید که سرعت بار گذاری پیج به هر هم اکنون تاثیرگذار میباشد.

 

نتیجه ها رسیدگی تارنما Backlinko روی یک میلیون فیض جستجوی گوگل برای سرعت وب سایت
بک‌لینکو یک وب سایت تخصصی در مسئله بک پیوند میباشد. به طور تقریب در انتهای سال 2016 برایان‌آیین و اریک‌ون دو هم تیمی از این موسسه، آغاز به پژوهش و اعمال پژوهش ها در این زمینه کردند. مهم‌ترین موردی که به آن پرداختند، موزیک گشوده شدن پیج بود. به چه شکل؟

آنها از ابزار سنجش سرعت الکسا برای تقریب معدل سرعت گشوده شدن وب سایت به کارگیری کردند. به حافظه داشته باشید که یک پارامتر اساسی دیگر نیز وجود داراست. آنها در‌پی این نبودند که مجال بارگذاری یک پیج خاص را تحقیق نمایند بلکه معدل سرعت وبسایت برای آنها اساسی بود. در غایت آنها یک ارتباط کارکشته فی مابین سرعت بار گذاری پیج و رنکینگ گوگل پیدا کردند. به صورت ویژه دامنه‌هایی که در مرتبه‌بندی رنک اولیه را داشتند، 13% سریعتر از دامنه‌هایی بودند که در مرتبه‌بندی در پوزیشن صفر قرار داشتند. چارت مرتبط با این مورد را در صورت زیر تماشا نمائید:

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 16:16


تعداد پیوند داخلی بایستی منطقی باشه، شما فرض کن یک کاغذ A داری و یک شیت B و قصد نقطه صفر سئو داری باطن ورقه A به ورقه B لینک و پیوند داخلی بدی.
تفکر نکنید در شرایطی‌که به مکان یک توشه پیوند کردن برگه B بیای دو توشه لینک و پیوند بکنی تاثیر مثبت بیشتری می‌بینی. و همچنین پندار نکنید که در صورتیکه بیای کاغذ B بیشتر از یک توشه پیوند بدی تاثیر منفی می‌بینی.
در‌صورتی‌که با غرض بهینه سازی قصد داری تعداد پیوند بیشتری به ورقه B بدی اینجانب باشم ایفا نمیدم (لحاظ فردی پوریا آریافر می باشد و به‌این مضمون‌ وجود ندارد که سخن خداست و مدام درسته) اما در حالتی که به خیال و خاطر راحتی مخاطب قصد داری لینک و پیوند بیشتری بدی تا عالی و سریع‌خیس اون کاغذ رو پیدا کنه اینجانب باشم مسلما پیوند بدم حتی چنانچه تعدادش بیشتر باشه.
هنگامی میگم تعدادش بیشتر باشه گشوده منطق میاد اواسط و منظورم این وجود ندارد که هر چقدر دلت خواست پیوند بده.

آریافر بغرنج شد جواب پرسش بالا یکی بگو شل کن
این مورد ها تنها عدد می باشد برای اشخاصی که خیلی انعطاف پذیر نیستن و تنها دوست دارن مثل ربات شغل کنن هر یک‌سری توصیه اینجانب وجود ندارد، با این درحال حاضر:
به لحاظ اینجانب به ازای هر ۳۰۰ کلمه و واژه میشه یک لینک و پیوند داخلی تشکیل داد، همچنین هر شیت ی که موردنیاز است رو بهتره در میان ۱ الی ۳ توشه لینک و پیوند بدیم، سفارش اینجانب به کارگیری از انکرتکست های گوناگون در دعوا لینک و پیوند سازی داخلی می‌باشد.

ارتباط گروه مال با خویش فرآورده در لینک و پیوند داخلی چطوریه؟
با واژه کلیدی های مجموعه بندی در حالتی که باطن تولید ها لینک و پیوند بدید به خویش گروه عمل صحت از نگاه سئویی می باشد اما از دید فروش شاید منجر عدم تمرکز مخاطب در برگه متاع بشه.
توصیه میشه گفت و گو لینک و پیوند سازی داخلی رو بیشتر از سمت مقاله ها تارنما به تیم بندی تولیدها و خویش محصول ها شکل بدید.

با واژه و کلمه کلیدی کاغذ A به خویش کاغذ A لینک و پیوند بدیم؟
اینجانب خودم باشم جاری ساختن نمیدم. پیش از این یک‌سری باری این فعالیت کردم اما به حیث خودم جذاب وجود ندارد. فیض منفی نداره البته دلیلی برای پیوند از حیث تجارب کاربری وجود نداره.

برچسب های داخلی بابا پیوند سازی داخلی تارنما اینجانب درآورده چه عمل کنم؟
درصورتی که برچسب‌ها درجه ای نداره (با ابزارهای سئویی مثل “میزفا تولز” می‌تونید متوجه بشید) و تکراری می باشد سفارش میشه نخستین ریدایرکت به شیت مرتبط بشه و آن گاه حذف بشه.

با این هم اکنون زیرا سوژه برچسب ها برای هر سایتی فرق داره و ابهام داره سفارش می کنم اولیه مشورت بهینه سازی ساعتی بگیرید و بعد از آن مبادرت نمائید.

برای پیوند سازی داخلی به جستجوی سایتم بدم؟
این عمل سفارش نمیشه مخصوصا وبسایت درصورتی که وردپرسی است. صفحه های کاوش درون وب سایت وردپرس کلا تگ نوایندکس رو دارن و اعتبار سئویی ندارن غیر وابسته از اینکه این صفحه ها داینامیک میباشند و یک کاغذ استوار نیستن.
اگرم پیوند کردید تاثیر منفی به لحاظ اینجانب نداره.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 14:18


خواسته از seo تکنیکال چیست؟
با یاری بهینه سازی تکنیکال می توانید وب سایت را از حیث فنی برای نقطه صفر سئو موتورهای کاوشگر با صرفه‌سازی فرمائید؛ با با صرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش گر میتوانید به خزنده‌های گوگل یاری فرمایید که ادراک بهتری از یک اینترنت‌تارنما داشته باشند و همینطور با سرعت بیشتری وبسایت را ایندکس نمایند. علاوه‌بر کلیه این موردها، به عبارتی‌طور که گفته شد seo فنی یا این که بهینه سازی تکنیکال یاری می‌نماید که سکو‌های بهتری در حاصل کاوش بدست آورید.

چرا می بایست وبسایت را از نگاه فنی seo کنیم؟
گوگل و بقیه موتورهای جستجو گر براساس معیارهای متعدد، وبسایت‌ها را درجه‌بندی می‌نمایند و چنین شایسته ترین نتیجه ها ممکن را به مخاطب اکران میدهند. حال با بهبود وب سایت از دید فنی و تکنیکالی، می توانید جايگاه‌های بهتری استخراج فرمائید. به این ترتیب برای دستیابی جايگاه‌های رفیعتر در حاصل کاوش، موردنیاز میباشد که وبسایت را از حیث فنی و تکنیکالی seo فرمائید. حال در‌حالتی که به بهینه سازی فنی یا این که بهینه سازی تکنیکالی دقت نکنید، ممکن میباشد که با ایفا شغل های نادرست، جریمه گردید. مثلا برخی یوزرها با اجرا پیکربندی نادرست بر فولدر robots.txt موجب میگردند که خزنده‌های گوگل وب سایت آنان را پژوهش نکنند.

مفاد اساسی در seo تکنیکال که می بایست رعایت کنیم!
سایتی که از لحاظ فنی و تکنیکالی seo گردیده باشد، سرعت بسیار بالایی داراست و به وسیله خزنده‌های گوگل به راحتی ایندکس می گردد. حال قصد داریم به خصوصیت‌ تارنما‌هایی اشاره کنیم که از نگاه فنی بهینه سازی گردیده می باشند و شما هم بتوانید با رعایت کردن این مفاد، یک تارنما را از دید تکنیکالی seo فرمائید.

سرعت بالا و چشمگیر
اکثر یوزرها وب بسیار بی‌طاقت می باشند؛ یک استیناف در سال 2016 نماد بخشید بیش‌از 52 درصد یوزرها که با گوشی وارد تارنما می گردند، چنانچه فرصت لود بیشتر از 3 ثانیه ارتفاع بکشد وب سایت را رخنه‌ می‌نمایند. به این ترتیب در حالتی‌که سایتی فعال سازی کرده‌اید که سرعت لود آن بیشتر از 3 ثانیه میباشد، بایستی به پندار بهبود سرعت آن باشید؛ در غیر این شکل بیش‌از 52 درصد یوزرها را از دست خواهید اعطا کرد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 87 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 15:48

 

سایت ها ، مثلا پیوندهایی که به آنان اضافه می‌کنید ، با به کارگیری از لهجه های نقطه صفر سئو اپلیکیشن نویسی و نرم افزار نویسی ساخت و ساز میگردند. اکثر زمان ها ، آن ها ترکیبی از HTML ، CSS و موردها دیگر را مشمول می گردند. HTML یا این که لهجه نشانه گذاری متن به شما امداد می نماید تصاویر ، متن های مدل گردیده و مورد ها دیگر را به وبسایت خویش اضافه فرمایید. در واقع ، هنوز هم یک نحوه دوستداشتنی برای افزودن پیوندهای فرنگی به سایت شما میباشد.

 

طرز استعمال از HTML اکثر زمان ها عوض میشود، ولی طریق هایی که برای تولید لینک فرنگی با لهجه اپلیکیشن نویسی استعمال می‌کنید به طور کلی اثبات باقیمانده میباشد. آحاد کاری که شما بایستی ایفا دهید این میباشد که یک قطعه کد را اسکن و جایگذاری نمایید در جایی که میخواهید یک لینک فرنگی ظواهر گردد ، و بخش های گرانقدر را با داده ها خویش مالامال فرمائید.

 

متن انتخابی شما

 

از جمله ، در صورتی بلاگ حیوان خانگی شما می خواست به یک سایت غذای سگ متصل خواهد شد ، می‌توانید URL بدون نقص سایت غذای سگ (مثلا HTTP) را در بین نشان های نقل پیمان اضافه فرمایید و متن انکر تکست خویش را (مانند اسم فرآورده یا این که اسم کمپانی ) جایی در فرمول که نوشته ایم “متن انتخابی شما ” اضافه نمایید. در شکل بایستگی میتوانید خصوصیت های dofollow یا این که nofollow را نیز در‌این بخش اضافه نمائید.

 

 

 

 

 

در ادامه حضور در اولی نتیجه ها گوگل می‌باشید؟

ما بالاترین مرتبه های نتیجه ها کاوش را برای شما تصاحب میکنیم !

از اینجا آغاز فرمائید

 

 

 

 

نحوه اضافه کردن پیوند های فرنگی در وردپرس

شیوه های مختلفی وجود داراست که میتوانید از آن شیوه یک پیوند فرنگی به وردپرس اضافه نمائید. می‌توانید ابزارک های متنی ساخت‌و‌ساز فرمایید ، منوهای ناوبری جدیدی تولید فرمایید ، پیوندهای دکمه پیاده سازی و مورد ها دیگر را بسازید. با این هم اکنون ، به مراد آسانی ، شما تنها بایستی بدانید که چه‌گونه ارتباطات را به پست ها و صفحه های خویش اضافه فرمایید.

 

برای اضافه کردن لینک و پیوند فرنگی به پست یا این که برگه خویش ، کافی میباشد از ویرایشگر بصری یا این که  visual edit  استعمال فرمائید. در شرایطی که لینک و پیوند را به پستی که پیش از اینً ساخت و ساز گردیده اضافه می‌کنید، می‌توانید برای بازنویسی آن پست را گشوده نمایید. در غیر این شکل ، در حالی که پست یا این که کاغذ جدیدی می نویسید ، به آسانی پیوند ها را اضافه فرمائید. هنگام به کار گیری از ویرایشگر بصری ، هر متنی را که میخواهید تحت عنوان لینک و پیوند به یک تارنما فرنگی به کارگیری نمایید ، پر رنگ نمائید و آن گاه بر روی تصویر ” insert/edit link ” کلیک فرمایید (آیکون این بخش مشابه به یک رینگ از زنجیر میباشد). در شکل گرایش ، می‌توانید URL را اضافه نمایید. از صدق متن لینک و پیوند خویش اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید ، در شرایطی که میخواهید لینک در یک صفحه تازه گشوده گردد ، قاب open in a new tab را نماد بزنید و آن گاه روی دکمه ” add link ” کلیک نمائید. همین!

 

وب سایت ها ، از جمله پیوندهایی که به آنها اضافه می کنید ، با استفاده از زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی ایجاد می شوند. اغلب ، آنها ترکیبی از HTML ، CSS و موارد دیگر را شامل می شوند. HTML یا زبان علامت گذاری متن به شما کمک می کند تصاویر ، متن های سبک شده و موارد دیگر را به وب سایت خود اضافه کنید. در واقع ، هنوز هم یک روش محبوب برای اضافه کردن پیوندهای خارجی به وب سایت شما است.

روش استفاده از HTML اغلب تغییر می کند، اما روش هایی که برای ایجاد پیوند خارجی با زبان برنامه نویسی استفاده می کنید در کل ثابت مانده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک قطعه کد را کپی و جایگذاری کنید در جایی که می خواهید یک پیوند خارجی ظاهر شود ، و قسمت های بزرگ را با اطلاعات خود پر کنید.

<a href=”HTTP URL اینجا “> متن انتخابی شما </a>

به عنوان مثال ، اگر وبلاگ حیوان خانگی شما می خواست به یک وب سایت غذای سگ متصل شود ، می توانید URL کامل وب سایت غذای سگ (از جمله HTTP) را بین علامت های نقل قول اضافه کنید و متن انکر تکست خود را (مانند نام محصول یا نام شرکت ) جایی در فرمول که نوشته ایم “متن انتخابی شما ” اضافه کنید. در صورت لزوم می توانید ویژگی های dofollow یا nofollow را نیز در این قسمت اضافه کنید.

 

 

به دنبال حضور در اولین نتایج گوگل هستید؟
ما بالاترین جایگاه های نتایج جستجو را برای شما تصاحب می کنیم !
از اینجا شروع کنید

 

 

روش افزودن لینک های خارجی در وردپرس

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن طریق یک لینک خارجی به وردپرس اضافه کنید. می توانید ابزارک های متنی ایجاد کنید ، منوهای ناوبری جدیدی ایجاد کنید ، پیوندهای دکمه طراحی و موارد دیگر را بسازید. با این حال ، به منظور سادگی ، شما فقط باید بدانید که چگونه پیوندها را به پست ها و صفحات خود اضافه کنید.

برای افزودن پیوند خارجی به پست یا صفحه خود ، کافی است از ویرایشگر بصری یا  visual edit  استفاده کنید. اگر لینک را به پستی که قبلاً ایجاد شده اضافه می کنید، می توانید برای ویرایش آن پست را باز کنید. در غیر این صورت ، در حالی که پست یا صفحه جدیدی می نویسید ، به سادگی لینک ها را اضافه کنید. هنگام استفاده از ویرایشگر بصری ، هر متنی را که می خواهید به عنوان پیوند به یک وب سایت خارجی استفاده کنید ، برجسته کنید و سپس بر روی تصویر ” insert/edit link ” کلیک کنید (آیکون این قسمت شبیه به یک حلقه از زنجیر است). در صورت تمایل ، می توانید URL را اضافه کنید. از صحت متن لینک خود اطمینان حاصل کنید ، اگر می خواهید پیوند در یک برگه جدید باز شود ، کادر open in a new tab را علامت بزنید و سپس روی دکمه ” add link ” کلیک کنید. همین!

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 16:11